Kızlar fazlasıyla unutkanım hamileliğin başından beri ama son 1 aydır daha fazla. Dün paramı nereye koyduğumu unuttum bugün ise prilami içip içmediğimi hatirlayamadim paketten saymaya çalıştım ama tsbiki önceden kac tane olduğunu da unuttum. Peki ya 2 saat içinde 4 tane prilam içtiysem ? Ay korkuyorum bisey olurmuki acaba 4 tane ictiysem