Arkadaşlar hiç gebeliği boyunca folik asit kullanmayan var mı acaba? Benim hemşire bir tanıdığım kullanma birşey olmaz dedi çoğu doktor eşleri vs de kullanmıyor dedi benim mideme dokunuyor ama kararsız kaldım ya kullanmadım diye birşey olursa diye düşündüm aranızda var mi kullanmayan?