SayeMom Kızlaar karsıma ne çıktı hemde trendyolmilla urunu hemde 48 tl ve gömlek gecelik elbise dogum için cok iyi değil miiii???? https://www.hizliresim.com/rohctna https://www.hizliresim.com/pd3rif4
Nessliihhaann SayeMom bende aldım bundan ama kalitesi hoşuma gitmedi. İç gösteriyor ve inanılmaz kısa oldu. Bide göbek olduğu için ekstra kalkıyor. Sizin için sorun yoksa alın. Bu arada 167 boy diz üstümden baya yukarda oldu
nanna SayeMom valla ben de böle bişi aldım hem modern hem güzel ne o öle lohusa takımı 🤮🤮🤮🤮🤮bi beden büyük alabilirsin
Cansurts SayeMom Ben bunu aldım 80 tl ama gayet güzel iç göstermiyor gördüğüm kadarıyla ☺️ https://resimyukle.io/r/OflqEkCQ3F
Deletedmom62627 Bu akşam sevgilisinde kalıp ertesi sabah evin içinde tıkır tıkır sevgilisinin gömleğiyle dolaşan kadın kombini değil mi 🤣🤣🤣
SayeMom Cansurts bu modellerden çok çokta güzeller ama korkuyorum şubatın ortasında kar yagacak doğum o zaman hastanede üşürüm diye yaa
cansuaren SayeMom çok hoşmuş bu tarz şeyler kullanışlı olur ben uzun kol saten tarzı almıştım hiç giyemedim hem hastahane sıcak hem bebeği emzirme falan çok bunalıp terleniyor
Cansurts SayeMom bende ocak sonu şubat başı doğum yapacağım canım hastaneler genelde sıcak oluyor diyorlar. Tabiki sana kalmış uzun birşeyde alabilirsin içine sinen ☺️