Merhaba arkadaşlar bn 1989
3 çocuğum var iki kızım bir oğlum var en büyük kızım 14 yaşında oğlum 10 küçük kızım da 1 yaş ve iki günlük 😍 çok şükür Rabbim üç saglikli evlat nasip etti ne kadar şükür etsem azdır ben bekarken hep iki kizim iki oğlum olsun hayal ediyordum ve evlenince de hiç bu hayalimden vazgecmek istemedim bu gün eşimle evleli 15 yıl oldu eşimden hiç bir şey istemedim bu gün e kadar oda aynı şekilde biz hep birbirimize destek olduk maddi manevi olarak sadece bir konuda hayalimiz gerçek olsun diyoruz oda 4.cocugumuz olsun diye Allah nasip ederse tekarardan Allah olmayanlarda nasip etsin inşallah hayırlı evlatlar nasip etsin hepimize. Bu ara eşim 37 yaşında fazla yaşımız geçmeden olsun istiyoruz fakat bu gün eşimi çok düşünceli gördüm sorduğumda işte herşey zam pahalı olmaya başladı askeri ücret vs vs yani hayat şartları sıkıntısı olduğunu söyledi ve çocuk işi erteleyelim dedi bn bir yandan ona hak veriyorum ama bir yandan da ikimizin de bu hayata en çok istediğimiz bir evlat daha onun dışında hiç bir şeyin hayalini kurmadık yani çalışıyoruz ediyoruz hep çocuklarımız için kendimizi onlara adamişiz çok şükür huzurumuz keyfimiz yerinde tek sıkıntı su ekonomi sıkıntısı kusura bakmayın çok uzattım detaylı anlatayım ki ona göre yorumunuzu yapın istedim 🙈4. Çocuk konusu eşimi kırmadan nasıl ya evt yada hayır diyim çok istiyorum olsun ama ertelemek istemiyorum yaş gidiyor ertelemesem olmaz bütün gece düşündüm hiç olmasın mı acaba aklım duygularım alak bulak oldu 😑