Sabah hastaneye kontrole gidicem 3 sefer gittim doktora karnımdan ultrosnla göremedi 2 sefer alttan ultrosonla baktı doktor ama oda can sıkıcı birz en son bakışından 2 hafta geçti 2 hafta önce başka hastanede gitmiştim ordafa görmedi karnımdan allttan baktı bu sefer karnımdan görünür mü 11+2 günlüğüz şuan karnımdan görünmesi için ne yapmam lazım acaba tuvaletimi tutarak gitsem gözükürmü kist için bakcakları zamam bekarden öyle bakmışlardı da