Esmayllmz_ Wee baby silikon meme ucu kullanan var mı bebegını emzirmek için yorumlarınızı yazar mısınx 🙏🏻?
muallimehanimmom5 Esmayllmz_ 34 gün oldu doğum yapalı ben bebedor markasını kullandım ve hala kullanmaya devam ediyorum. Göğüs ucum hiç yoktu ve benim için kurtarıcı oldu 🌸
gokturkefe Esmayllmz_ hiç güzel değil ben krem sürüp göğsümü kapatmak için aldım öyle bulunsun diye daha iyi birsey alabilirsiniz