Papatyaa7 gecen haticeye tahlil için gittim. Akıntı başladı doğuma yakın oldugumdan enfeksiyon mantar vardır diye korktum muayene olmak istedim. Kendi yapabileceği testleri yapmadı ezbere muayene oldum neredeyse. İdrar için ürolojiye gönderdi kendi de bakabilirdi. Kan şekeri VS için de sağlık ocağına git orda baksınlar dedi. Babasının hastanesi sanki. Kaşıntı ve akıntı var dedim. Numune almadan direkt fitil yazdı🤷🏻 aynı anda 4 kişi odadaydık. Biri sedyeden kalıyordu biri şikayetini anlatıyordu duyduk valla. 2 hamile de arka arkaya çağırdı. Haftalarımızı sordu bugün de herkes mi gebe dedi donuk donuk😂 kadın dogumcu oldugunu unutmuş sanırım. Ben hiç hoşlanmıyorum bu tarz muayenelerden. En son da şunu yap bunu yap derken bana mı diyor diğer hastaya mı söylüyor ortalık karıştı😁 tam Bi kaos ortamı.