Xx22xx Kızlar aranızda dondurulmuş sperm ile tüp bebek yapan var mı ? Nasıl ilerliyor süreç, basari oranı nasil tecrübe eden veya bu konuda bilgisi olan varsa yardımcı olabilir mi? Teşekkürler 🙏🏻
Minikmucize51- Xx22xx ben donmuşla yaptırdım sadece rahimi hazırlıyorlar önce geçici menopoza sokan Bi iğne var onu vurunuyorsun sonra rahimin kalınlaşması bekleniyor ilaçlarla transfer oluyorsun donmuş emrionun tutma şansı daha yüksekmiş rahim dinlenmiş olduğu için benimki tutmuştu inşallah senin bebişin de sıkı sıkı yapışır annesine
Aag06 Xx22xx benim teyzemde 2kez bu islemi yaptirdi ilkinde alinanla bebisi oldu sonra 4yil dondurulmus olani da yaptilar tuttu hatta o doganda bi onceki doganin kopyasi oldu kesin ikizler diyoruz biz ayirt edemiyoruz tipa tip aynilar 😂insallah tutar seninde 🥰
Xx22xx Minikmucize51- inşallah 🥰 malum tek umudm o olunca çok korkuyorum ya olmazsa bi sorun olursa diye. Yapanlarda tutma oranı yüksekmiş oyle söylediler ama hiç denk gelmediğim için bilmiyorum tedirginim 🤔
Minikmucize51- Ben emrio diye okudum sperm sormuşsun canım o nasıl ilerliyor bilmem ama arkadaşım iki çocuğunuda donmuş sperm le yaptırdı ikiside tuttu
Minikmucize51- Xx22xx Amin canım benim rabbim en yakın zamanda karnında kucağınıda doldursun sağlıklı Bi bebişle inşallah ❤️
Xx22xx Aag06 teyzen klonlanmayı bulmus 😂😂Allah bağışlasın. ne güzel bir şey insallah tutar, isteyen herkesin bebisi olur ❤