hs_mutluluk16 Son 16 gün hiçbir belirti yok doğuma dair 😅 nasıl doğurcaz hanımlar sizde belirti var mı durumlar nasıl???
masalinannesi12 hs_mutluluk16 son 15 🙈 bende 1 aydır yalancı sancılar var erken dogum riski için ilaç kullanıyordum bu hafta bıraktım şükür 😂
Nessliihhaann hs_mutluluk16 son 12 gün…. ne sancı ne açılma nede yalancı kasılma hiç bişey yok😀 bilmem bu durum ne kadar sürer😀
hs_mutluluk16 masalinannesi12 benim de erken doğum riskim vardı 🥺 şükür atlattık… yalancı sancı olayını bir türlü öğrenemedim neye benziyor😂
Sunnyfunny Bizimde son 16 ve hiçbir belirti yok ve bebeğim hala kanala inmedi doguramayacagiz herhalde 😂
Evrimavsar Sunnyfunny benim de son 13 gün. Bebeğim kanala inmedi. Doktorum 1 hafta sonra hala inmedi ise sezeryana alırız dedi. Sizde durum nedir
Ecmmmmm Benimde son 13 gün ama hiç bi belirti yok , geceleri uykusuzluktan başka Nasıl uyuyor bu gebeler çaresini bilen söylesin
Ecmmmmm muallimeeanne Uyku yok , midemin orada sürekli toplanıyor tekmeliyor gibi. Ama kasıklarımda da tekme gibi aynı anda hissediyorum. İlk gebeliğim tam olarak neler oluyo anlayamıyorum ama ciddi bi rahatsızlık var yatamama , oturamama , uyuyamama 🙄
Rabiasultanssmn7 Son 16 benimde şuan yerinde durmuyor hep oyunuyor karnımı içinde acaba ne zmn olucak.ne hissedicem biliyorum yan yatıyorum tekmiyir düz yatıyorum tekmeliyor nasıl yatıcam.uykusuz geceler başladı çoktan bile 🤔
muallimeeanne Rabiasultanssmn7 Aynı şekilde ben de dönüp duruyorum ama kızımın uyumaya niyeti yok galiba sürekli hareket halinde 😀
Sunnyfunny Evrimavsar Benim doktorum 2hafta daha bekleyebiliriz hanımefendinin keyfini dedi biz de bekliyoruz bakalım en son çare sezeryan 🙄
muallimeeanne Evrimavsar Benim çarşamba günü kontrolüm vardı doktor alttan baktı açıklık hiç yok kanala inmemiş daha doğurmazsın haftaya yine gel dedi ama sezeryana alırız vs demedi. Uygulamaya göre son 12 gün benim de ☺️
Evrimavsar muallimeeanne anladım. Ben normal doğum istiyorum baştan beri. Kanala inmesi için önerdiği bir şey oldu mu doktorunuzun
muallimeeanne Evrimavsar Ben de hep normal doğum istiyorum inşallah sağlıkla hayırlısıyla nasip olur isteyen herkese. Doktor pilates topunda hareketler yapmamı merdiven inip çıkmamı söyledi bunları yapıyorum ve yapabiliyorsan yürüyüş yap dedi ama yürüyüşe çıkmıyorum
SilaC Sürekli hıçkırık gibi bir hareket her gün oluyor ama uykusuzluğun tavan yaptığı şu saatlerde daha çok beni uykusuzluğa alıştırmaya niyet etti yavrum 🥱😵💫😂