Kızlar şafak bitti bende bittim neler yaptım neler bu doğum başlamıyor. Doktorumda kendisi gelene kadar 2 haftaya kadar beklicez diyor salı günü kontrolüm var o gün doktoruma suni sancıyla başlatalım diye teklif benmi yapsam diye düşünüyorum. Suni sancı zor mu olur bilemedim.