Kızlar merhaba bugun tam 18 haftalık oldum 1,5 aydır doktora gitmıyorum doktor ayda bir gelseniz yeterli olur demisti tabı bizimde sure biraz uzadı bazı sebeplerden dolayı. pazartesi randevumuz var yarınsa aile sağlıgına gidip kan verip testlerımı yaptıracagım doktoruma gitmeden. Sorum şu kii 18 hafta olduk bebeği hıssetmıyorm korkmaya basladım erken mi onuda bilmiyorum ilk gebeliğim. Doktora gıdene kdar yarın saglık ocagında ultrason var mıdr rica etsem bakarlarmı ?