miniginannesi3 Kizlar postu acamamisim sanırım tam 39 haftalık olduk hic açılma yok sadece nstde biraz sancim çıktı gecen bi postta görmüştüm adacayinin iyi geldiğini bilginiz var mı kullanıyorsanız nasil kullanmalıyım yazar misiniz
Kksll miniginannesi3 benim gittiğim hastanede hemşire adaçayınin sütü azalttığını ve tuketmememiz gerektiğini söyledi🤷
Gmzgmz12 miniginannesi3 adaçayı çok tehlikeli önermiyorlar doğumu başlatıyor diye. Ben ilk hamileliğimde sancım hafıf hafıf gelip gidiyordu sonra kalktım deli gibi 3 bardak üst üste içtim doğum başlasın diye Buda bende sancı yaptı ama açılma yapmadı 16 saat sancı sonunda doğum yapabildim 38. Haftada. Ben doğumu tetikliyor diye biliyorum doktorunuza danışın mutlaka
Busramnida miniginannesi3 Evet adaçayı doğumu tetikler ama bunun yerine 3 5 hurma , squat ilişki merdiven inip çıkma emekleme vs deneseniz daha olumlu adaçayı süt hormonlarını etkiliyor çünkü
miniginannesi3 Mikrop bende bugün başladım ama tedirgiinde olmadım değil 1 bardak içtim içine bal koyup kendimce bilmiyorum ama
miniginannesi3 Busramnida cok teskkur ederim hepsini yapıyorum ekstra adacayida içeyim dedim ama içmem daha