Arkadaşlar hamileyken antidepresan kullanan arkadaşlarım var mı ?
Panik atak anksiyete yüzünden başladık 13 haftadan sonra 12 gün oldu daha etki de görmüş değilim fenalaşma hissi geliyor yine
Şimdide kafama çok takılan ilaç kullanıp sıkıntı yaşayan oldu mu ?
Çok ihtiyacım var benimle aynı kaderi paylaşan arkadaşlarla konuşmaya 🙏🏻🙏🏻