Kızlar ben pazar günü gece hastaneye gitmistim hafta o zaman 34 başlangıcıydı bebeğim sağ tarafta gördü bu kasılma dedi ciğer geliştirici vurulması söyledi bende kendi doktoruma sorup oldum neyse nst de sancı çıkmadı o gün alttan da muayne edildi açıklık da yok pazartesi günü ben tekrar devlet hastanesine gittim hareket de az hissettim o zaman da nst de bişey çıkmadı şimdi de ara ara sırt ağrısı oyle bir vuruyor ki ama masaj yapınca eşim geçiyor böyle şişmiş patlayacak gibi hissediyorum sürekli gitmeye alıştığım için sizce benim yerimde olsanız şuan gidermiydiniz hastaneye napayım gideyim mi