Aksuceylan Kızlar normalde adet günüm ayın 17. Sinde ben evde test yapıp çıkınca hemen hastaneye gittim ve adetime bir gün kala bthcg testim 87. Çıktı sizce güzel mi benim normalde çok düşüklerim oluyor 😟
charlottececi Aksuceylan hayirli olsun deger guzel. Dusukleriniz oluyorsa doktora gidin yarin mutlaka progestan falan basliyorlar sanirim. Kan pihtilasmasi icin test de yaptirin isterseniz. Baktirdiniz mi bilmiyorum. Belki oyle bi durum vardir ya da kan uyusmazligi 🙄
Aksuceylan charlottececi oğlumda hep iğne kullandım bunda da kalp atışı başlayınca büyük ihtimalle yine basliycam