Semaa12 Adete 8 gün kala göğüs ağrım ve göğüs ucu hassasiyetim oluştu sol kasıgım baya ağrıdı ve kasıgimda doluluk hissi hissettim şimdi adetime 2 gün kaldı göğüsüm hala çok agriyo ucuna dokunamiyorum adete 8 gün kala göğüs ağrısı normalmi yaşayan varmı bana biraz erken gibi geldi normalde bı kaç gün kala oluşur
tugbaacng Semaa12 benim reglime 2 hafta vardı belirtilerim oldu test yaptım ve anında pozitif çıktı. İlla regl gecikmesi gerekmiyor🥰
Melisssssss Semaa12 ya aynı durum bende de var kasıklarım ağrıyor sanki hissediyor gibiyim de kendimi de umutlandırmak istemiyorum adetime 4 gün var test yapsam doğru çıkar mı ki benimde korunmayı da yeni bırakmıştık Sizce ?
Semaa12 Seydanuurr4 bı kaç gün oldu adetime 5 6 gün kala diyim baya adet sancısı gibi ağrım oldu ama bugün 2 gün var adetime bugün olmadı yarın olurmu bilmiyorum
Seydanuurr4 Semaa12 bende o durumdayım kac gündür bugün kan verdim silik çizgi gördüm ama bugün çok daha yoğunlaştı agrım adetime son 3 daha önce ben böylr ağrılar çekmedim
Mrv58 Semaa12 bende olacağım sanmıştım ağrılarım vardı adet günüm olması gerrkn gün test yaptım erken gebelik testi olanı silik bı şekilde çıktı gittim kan verdim gebelik çıktı
tugbaacng Seydanuurr4 hayır ben aşırı iştahlandım, çok halsizdim, aşırı uyuyordum. Belirtilerim böyleydi. Çok sonradan hafif bir ağrım oldu, o da yerleşme ağrısıydı zaten, yatınca geçiyordu. Ama herkeste farklı oluyor böyle şeyler.
Seydanuurr4 tugbaacng kac gündür adet agrısı gibi cekiyorum bugün daha çok çekmeye başladım normal Mİ bilmiyorum ara ara çok giriyor
Mrv58 Seydanuurr4 şu an gerçekten hatırlamıyorum bı bakmam lazım kağıtlara hatta erkenden test yaptığım için 10 gün boyunca gün aşırı test verdim artis oluyr mu diye
Seydanuurr4 tugbaacng benim belden giriyor ağrılar ya değişik bi agrı yaptım silik çıktı kan verdim Onu bekliyorum
tugbaacng Seydanuurr4 ay hemen tekrar test alsaydın Benimki anında pozitif çıktıgı halde toplam 3 test yapmıştım 😄
Mrv58 Ben de nerdeyse bir hafta adet olacak gibi ağrım oluyrdu önceki zamanlardaki gibi hatta yok diye düşündüm öyle.olunca ama varmis