38+5 haftalık hamileyim ve aşağı yukarı 1 saattir karnımda ara ara olan bir ağrı var. Yalancı sancılarım oluyo normalde ama bu öyle bi sancı değil anlamadım ne olduğunu. Çarşamba günü açılmam 1cm di sadece ilerleme yoktu. Oğlumda çok hareketli vurduğu yer canımı yakıyo o ağrıyla birlikte. Karnım sertleşiyo karnımın sağı solu top gibi şişip iniyo ama belimde kasıklarımda öyle yoğun bi ağrı yok. Doğum ağrısı olabilir mi? Nasıl başlıyo bu doğum ağrısı bilmiyorum ki.