Mjhcrgmc Merhaba anneler 36+6 günlük hamileyim bugün boynumda minik minik et benler çıktığını gördüm. Böyle bi durum yaşayan var mı
MelihaKaraca Mjhcrgmc ben ☝🏻 Bi gün bi baktım minik minik elime geliyor ve ne olduğunu anlamadım ya göxümün altında bi farkettim ilk hormonlarla mu ilgili acaba hamilelikten sonra geçer inşallah
Aysun2834 Mjhcrgmc yalnız değilsin cnm boyun koltuk altı ve son olarak dünde göbeğimde çıktı hele boyun etrafını söylemek bile istemiyorum minik minik bir sürü çıktı doktorum doğumdan sonra döküldüğünü söyledi geçici birşey
KbraNurApaydinToraman Mjhcrgmc tek ben de çıktı sanıyordum benim de boynumda çıkmış küçük küçük geçen eşim farketti ne yapmamız lazım bilmiyorum
Aysun2834 KbraNurApaydinToraman cnm hiçbirşey yapmana gerek yok hormonel bir durum doğumdan sonra kendiliğinden düşüyormuş doktorum bana öyle söyledi
Tugbaumit Mjhcrgmc benimde çıktı boynumda hep minik minik doğum yaptım ama hala duruyorlar inş giderler 😂
Dandikbebe Bende de var kızlar, ilk gebeliğimde çıkmıştı. Çoğu döküldü ama kalanda ck oldu. Şimdi yine hamileyim yine var
Yasemin48 Benim var olam benler çok büyüdü yenileri de cikti doktor hormonlardan dedi dökülebilirmis de kalabilirmiste boynumda cok fazla
Mjhcrgmc Demekki genel bi durum. İnşallah geçer doğumdan sonra yaa 😔. Bi de onları temizletmekle uğraşmak istemem yani. Sonlara yaklaştıkça yeni bişeyler çıkıyo. Zaten vücudumda kararan yerlerden bahsetmiyorum bile
selenemiss Evet göbek deliğimin içinde bile çıktı :)) hatta bacak aramdaki büyük bir çocukluk benim geçenlerde sürtünmekten koptu kanlar içinde dermatoloğa gittim hamilelikte bütün bunların olabileceğini söyledi kontrol etti tek tek tüm benlerimi allahtan bir sorun çıkmadı
Nur_Nur selenemiss benim de göbek deligim içinde var. boynumda zaten vardı daha da arttı ve büyüdüler. inşallah azalır :(