Yaaaa ben de 37 nin sonundayım çok sırt ağrısı yaşıyorum biraz esneme hareketleri yapıyorum geçici olarak geçiyordu ama yine de olmuyordu 2 gün önce sütyenimi çıkarttım ve biraz daha rahatladığımı farkettim. Göğüslerim şiştiği için çok sıktığını farkedememişim. Şimdi daha büyük beden sütyen aldım, artık esneme hareketleri daha bi işe yarıyor