Aylin509 özel sektör olarak larak konuşayım. 4 ay izim hakkon var maaşın ne kadar ise çarpı 4 yapmalısın. Benim maaşım geçen yıl asgari ücret 2850 iken benim maaşım 3080+ prim idi. Şuan asgari 4250 oldu şirketimiz bize yükselenn maaşımızı iletecek büyük ihtimalle 4500 olur * 4 yani alacağım para 18 bin tl olacak. Bizim şirketimiz büyük ihtimalle aylık normal maaş gibi yatıracak toplu para olmayacak canım bu şekilde devlette işler nedir bilmiyorum