Zekzek2 1 ay önce belirtisiz covid geçirdim. Doktorum hemen d dimer yaptırdı, 4bin falan çıktı sonuç. Dedi oksapar başlayacağız. İlk iğnede acillik oldum alerjim varmış meğer. gebeğimin başından beri coraspin kullandığım için doktorum iğnesiz devam edelim dedi. Doğumuma 10 gün kaldı. Aslında gebelikte zaten yüksek çıkarmış. Kan pıhtılaşmam var o yüzden ilk gebelikte 20.haftada preeklemsi teşhisi aldım. Yata yata 9ayı tamamladım. Bu gebeliğimde hem preeklemsi için hem covide önlem olarak coraspin kullandırdı doktorum hep. Çok şükür bu sefer preeklemsi 30.haftadan sonra başladı. Coraspin pıhtılaşmayı rahatlatmış yani.