Pretty_mommy 55alp34 ya cok üzüldüm yazdiginizi görünce 😔 benim de dikişlerim var ama doktorum narkoz verdi uyuttu dayanamayacak gibisin dedi hocam beklersem bayılırım zaten elim ayağım tutmuyor artık dedim. Sizin doktorunuz neden yapmadı böyle bir sey aceba🤔
55alp34 Pretty_mommy bnde bilmiyorm canm bide ilk doğumumdu acemilik de vardı herkes öyle oluyo sandım ama burda okuyorum şaşırıp kaldım valla bu sefer öyle yapmalarına müsade etmicem inşallah iknci doğumum güzel geçr🙏
Hilal56 96- ben kesi olduğunu bilmiyordum hiç hissetmedim dikilirken gördüm hiç acı olmadı uyuşturuyorlar