Mucizebebek5860 Merhaba ben randevu alırken kadın doğumdan kadın doğum yazıyor birde interlite yani kısırlık yaziyodu aldığım randevuda kadın kısırlığı da normal bebek kontrolu yaparmı ya ultrasonla kafam çok karıştı??
Ozge Mucizebebek5860 normal kadındoğum al bence infertiltenin farklı tetkikleri oluyor. İnfertilte için muayene olmak isteyenin de hakkına girmemiş olursun hem.