Merhaba arkadaşlar bır sorum olacak bugün benek odamız geldi ve kuruldu dolapları sildim bebeğimin kıyaftlefınıde yıkayıp ütüledik kaldırmıştım bi köşeye şimdi ben bunları dolaba dizmek için sabırsızlanıyorum doğuma daha 76 gün falan var 😃 ben napim düzenlenir mi şimdi elalem gülerse bana veya tozlanır mı dolapta kıyafetlerı akıl verın