moom222 Aysegulsrky bende tüp bebekti iki kimyasalla sonclandi şimdi üçüncü denemem tuttu iki hafta sonra kalp atışı gorucez nasipse
Elifdemireel Aysegulsrky benimde üst üste oldu 2.cisi geçen ay oldu sebebini bilmiyorum. Neden olduğuna dair fikriniz var mı randevu alıp hastaneye gideceğim bende 😕
Papatyamm123 Aysegulsrky Aysegulsrky canim iki kimyasaldan snra ne zaman hamile kaldın Bende geçirdim iki kimyasal
Aysegulsrky Kızlar benim de iki kere oldu şimdi tekrar hamileyim beta HCG 1500 çıktı haftaya kese görmek için çağırdı doktor korkuyorum
Gizmooo Canım benim görümcem 2ci gebeliğinde kimyasal oldu ertesi ay normal hamile kaldı şimdi doğdu büyüdü 1 buçuk yaşında oldu bile hayırlısıyla olur inşallah seninde 🙏😊
Gizmooo Aysegulsrky olmaz olmaz inşallah canım benim sen gönlünü ferah tut olumlu düşün herşey güzel gönlünce olsun 😊🙏
Bade256 1 buçuk sene önce kimyasal geçirdim. Geçtiğimiz ay yani kasım ayında yine bi kimyasal geçirdim. Ve 6 gün önce idrar testinde çift çizgi gördüm artık yarın gidip kan vericem.umarım bu sefer kimyasal değildir
Bade256 Aysegulsrky benimde yarın 7 gün geçmiş olcak kanda ne çıkıcak çok merak ediyorum sizinki gibi yüksek çıksa keşke kimyasalda yüksek olmuyo çünkü
Aysegulsrky Elifdemireel bende bilmiyorum rahim filmi çekildim tüplerim falan açık çıktı . Bundada kaybım olursa Allah korusun çok yikilirim ve artık araştırılması gerekir
Kamtug 2de değil de 1.den sonra hemen.. Ben kimyasal gebelik geçirdim 1-2 ay kanamam oldu hafif ondan sonrada hemen adet oldum.. sonra daha adet olmadım hamile kaldım..
Hilalkhrmn417 Aysegulsrky benim ilki kimyasal gsbelik oldu.. 2. Normal yol ile hatta arasında 2,5 3 ay gibi bir zaman var