Tugbasimay Kızlar 16+3 üm. Bebegın hareketlerini hissetmeye başladınızmı? Bazen ıcımde kıpırtı şeklınde bişeylet oluyo ama bebek mi emin olamıyorum. Sizde durumlar nasıl?
Ozkandenz Tugbasimay ben 20+2 yim ben de o haftalar birşeyler olmuştu bebek sandım ama değilmiş 😂 şuan hissediyorum çok farklı kıpırtı gibi gıdıklanma gibi 😅
Minnak91 Yok canım bende anlamadım daha tam. Böyle elimle hafifçe bastırıyorum bişeler hissediyorum ama emin değilim 😍😍
Tugbasimay Benım 2. Gebeliğim kızlar. Doktor bu haftalarda gıdıklanöa gibi hissedebilirsin demıstı. Tabı gaz hareketinde olabılır çok tuhaf bı his. Ayırt edemiyorum. Sanırım 1-2 hafta daha sabretmemız laızm
Mrvysnn Suan 17 haftalıgım karnımın altında kasıklarımda hissediyorum ve onu her hissettiğimde içm huzur doluyor resmen gaz sancısı daha farklı oluyor bebek hareketi böyle nabız atmış gibi