55alp34 Kız ne alaka. Ayda bi 175 liraya doktoruma muayene oluyorum ilgileniyor takip ediyor ne güzel, ama bi tahlilleri istiyolar o hastanede 2000 lira 😀yok Detaylı ultrason istiyo 950 lira. Devlette 1 saatte yapıyor tahlilleri, detaylıyıda çevrede alternatife 300 liraya yaptırıyorum. Ben doktoruma gidiyorum diğer hastane hizmetlerini pahalıya almayabilirim aklı olan da yaptırmasın yani😀 devlet hizmetinden yararlansın. Özele aylık takip başka konu ekranı bile çevirmeden ters tavırlarla aylık muayenemi yapmaktansa veririrm aylık 175i. Özel odada ilgili doğum yapacaksam veririrm 3000 lirayı. Diğerl istedikleri şeyler saçma sapan uçuk fiyatlarda.