Nilerkanc Herkesin bu haftada hareketlerinin azaldığını okudum 2 gün evvel bende öyle düşünüyordum ama özellikle bugün yerinde durmuyor normal mi bu kadar olması ve sürekli mesaneme baskı var
Ank-16 Nilerkanc ben de 37. Haftadayım, benim de çok hareketli, şu an bile öyle. Göbeğim de biraz aşağı inmiş gibi 🙄
N1i2s3a4- Nilerkanc ben de biraz önce benzer bir post açtım. Aynı durum bende de var. İçimde halay çekiyor sanki 🙈 Canımı yakıyor bazen.
busra_2332 Benimki 2 aydır yerinde durmuyor maşallah 🧿 bende hareketleri azalır diye bekliyordum ama yok daha da canımı acıtıyo tekmeleri🙄 yalnız değilmişim ama buna sevindim 😅
Ank-16 Nilerkanc aynadan baktığımda fark ettim, eşime de sordum o da aynısını söyledi. Bu haftada normal mi acaba?🤔
annebebek2904 Nilerkanc Benim ki karnımı yarıp çıkmaya çalışıyor bence 36 haftalığız 😅 eşimle hayretle izliyoruz hareketlerini
Nilerkanc annebebek2904 valla ya bizimki hep soldaydı şimdi sağ sol her yere vuruyor içerde napıyor anlamadım 😅
busra_2332 Bi tek kasık ağrılarım var ve belim ağrıyor arada böyle zonkluyor enseme kadar. Onun dışında belirti vs yok. Bakalım paşa gönlü ne zaman isteyecek miniklerimizin 😂
annebebek2904 Nilerkanc Gerçekten bizde öyleyiz 2-3 gün önce nst çektiriyoduk orda bile bırakmadı ebeler bizle uğraştı makineyi kaydırıp duruyor tekmeleri 😅