Kızlar merhaba normalde çok düzenli adet görürüm yumurtlamayı hesaplayarak değerlendiriyorum ama olmuyor şükür bi sorunumda yok 2 kaybım var bu ay ilk kes övülasyon testi yapmak istiyorum. Övülasyon testi hakkında bilgi verirmisiniz kaç tane sipariş edeyim ne zaman başlayayım yumurtlamayı nasıl anlıyoruz