Köklü azı dişimi zor bir operasyon sonucu çektirdim. 1 aydır başka sorunum için antibiyotik tedavisi görüyordum dişimde ağrı yoktu ama kök vardı hamilelik planlıyorum çektirmek istedim ama dünden beri ağrıdan duramıyorum diş yerim sapsarı oldu alvolit oldu galiba çünkü dün ben aptallık ettim açık ve yeni yarayla oynadım bu durumu yaşayan var mı kronik apse vardı bide dişimde