Evet yeni yüzyıl ünv Gaziosmanpaşa hastanesinde 4-5 aydır aktif çalışmaya başladı,ben onun ilk gebelerinden idim.tesadüf bulduk,ama ilgi alakası,daha ziyade bilgisi ve sabrı inanılmaz.Doğal doğumu mükemmel biliyor,suni sancı yok,karnına basma yok, acele yok.çok sormuştum onda doğum yapan gebelere instagram üzerinden.hepsi aynı şeyi dedi,mükemmel yönetiyor dediler.iyi ki şefik hoca,keşke dememek için mutlaka tavsiye ediyorum.