GamzeBaz alyabebekkk her zaman yiyen ben 😂sanki hersey saglıklı da yedığımız takılma bu kadar canım benim 😊🥰
Mrv1007 alyabebekkk Burger King yesem ben de üzülürdüm onu yeme canım Arby’s en güzeli 🤣 ya sana kıyamam hiçbir şey olmaz arada nefsimizi köreltmek de gerekiyor, sık sık olmadığı sürece hiçbir sorun olmaz afiyet olsun 💕💕