Aysununannesi00 34 ten beri var bende kasik ağrısı. Normal dedi doktor. Beraberinde belinde agrirsa ve sürekli devam ederse doğum sancısıdir dedi. Şu an 36+3 üm. Hatta önceki gun nst ye girerken kasıklarımda falan aşırı bir sancı vardı ayakta durmaya zorlanıyodum ama nst de düzenli sancı çıkmadi. yalancı sancı yani