Seymacoban Kızlar 14 haftalıkken doktora gittim cinsiyetini sorduğumda şuan net birşey diyemem dedi bende bir tahmin söyleseniz dedim kiz gibi tahmin ediyorum dedi. Aranızda bebeğine kız deyip sonra erkek çıkan varmı acaba
kahvesever__ Seymacoban ben de 2 buçuk aylıkken gittim bana da aynısını dedi şuan söyleyemem ama tahmin ederim demişti baktı resme kız dedi hayırlısı
papatya981 Seymacoban 14 erken zaten genelde 16 ve 16dan sonra kesin konuşuyorlar,arkadaşıma da 13 14 gibi erkek gibi demiş ama kesin değil gibi demiş sonra 16.haftada kesin kız diye öğrendi
Bebiscann Seymacoban erkek çocukların hemen pipisi görünür onun için doktor kıza benzetmiş ama tam görememiş erkekde olabilir canım sağlıkla gelsin inşallah minik 🙏
BMelek Seymacoban 11-12 de benim israrim uzerine bakip kiz dedi ben bir heves bir heyecan gittim bir kac parca birseyler aldim 🙈 15 te bir gittim erkek ☺️ Erken haftalarda tam olusma asamasinda oldugu icin bacak arasi bos olunca kiz demisti degisiyor yani o yuzden erken haftalarda net olmuyor
BMelek Seymacoban net 16 da belli oluyor dedi doktor bana bir dahaki kontrole kadar bekleyin bence belli olmaz cok erken degil bence ama ☺️
ozge07070 Seymacoban banada 12+6 da %80 erkek dedi doktorum bi çıkıntı gösterdi bu haftalarda kızla erkeğin çıkıntısı aynı olur dedi 17+0 da kontörle gittiğimde %100 kız olduğunu söyledi