Valla ben ilk hamile kaldığımda doktoruma sormuştum. En pahalı kremleride kullansan genetik ile alakalı çatlayacaksan her türlü çatlayacak vücudun demişti. Nemli tutman yeterli demişti hep bebek yağı sürdüm ve gerçekten de çatladım.. Mesela kuzenim hiç yağ falan düzenli kullanmadı ama bi tane bile çatlağı olmadan doğum yaptı. Bende o yüzden biraz vücut ile alakalı olduğunu düşünüyorum 😌