Sevoos size iyi gelmeyen bir doktor bir başkasına iyi gelebiliyor.Sizin adınıza sevindim. Bende Furkan beyde 3 kez tedavi oldum. Gidecek arkadaşlar bir kez daha düşünsün derim. Sizin gibi bende haşimato triod hastasıyım. İlk tedavimde tsh 15 civarında transfer yapıldı. Sorun olmaz dendi oysa sonradan öğrendiğim 2,5 altı transfer yapılırmış. 5. Gün Aa embriyolarla negatif aldık. Dondurulmuş denedik yine bir sürü hormona bakılmadı, kan pıhtılaşma varmı yokmu araştırılmadan en basitinden bir aspirin verilmediğinden hamilelik kimyasal ile sonuçlandı. Kan pıhtılaşma olabilir mi, bir test yapsak dediğimde ailende bu varmı yok, o zaman ne gerek var denip, bu testlerin hiç biri istenmedi. 3. Deneme öncesi ben kendi çabamla yaptırdığımda öğrendik ki bende ileri derecede pıhtılaşma sorunu var. Hamile kalırsan 22 haftada iğnelere başlarız dedi. Oysa hematoloji hamile kalmadan başlaman şart dedi. Bu arada kendim hamile kaldım. Dış gebelik olduğu anlaşıldı. 5000 civarı değerle bir şey olmaz deyip iğne ile düşürdük. Oysa o değerlerde hastanede müşahede altında tutulmam gerekirmiş. Sonra gittiğim her doktor evde bu değerle ölebilirdiniz nasıl böyle yollandınız dediler. Kendisine o kadar güveniyorduk ki bunların hepsini yaşarken sorgulamak aklımıza gelmedi. Kendisinin dili cidden tatlıdır. Çok güzel açıklar. Sizde doktor olmadığınız için herşey size mantıklı gelir. Son denemede tatilleri, ofisin yanması, ünlü doğumları yüzünden ertelene ertelene tedavimiz uzun protokol adı altında tam 2 ay sürdü. Suçlu benim yumurta kalitem oldu. İşin ilginç yanı kendisinden sonra denediğim 2 tedavide kısa protokollerle üstelik birinde 10, diğerinde 14 tane 5. Gün embriyosu elde ettik. Doğru tedavi uygulanırsa herkes sonuca ulaşabiliyormuş. 3 başarısız tedaviden sonra acaba rahimdemi sorun var kontrol maksatlı bir bakılsa diye kaç kere gittik. Gerek yok gayet iyi dedi durdu. Oysa ben kendisinden ayrıldıktan sonra arkuat uterus olduğumu öğrendim. Aynı rahim filmine bakıp sorun yok,ben bu ülkede ilk histereskopi kitabını yazan kişiyim neden bu ameliyatı yapmak istemeyim dedi, boşuna paranı almam sizi kardeşim gibi görünüyorum dedi. Keşke görmeyip işini yapsaydı. Ben üstüne 2 kere histereskopi oldum. Çok şükür doğru doktor ve tedavi ile hamile kaldım. Size iyi gelmeyen doktorunuz gibi tavsiye ettiğiniz doktorunda hayatını karartığı, umutlarını yok ettiği hastalar var.