Haticemustafa7 Arkadaşlar normalde sigara içen biriyim hamile olunca hemen bırakamadım ara sıra bi fırt çekiyorum o yetiyor sizce ara sıra biraz içsem sıkıntı olur mu :/
Aysera Haticemustafa7 O kadar çok içerdim ki sigarasız duramazdım hamile olduğumu ögrendigim zaman 1 ay filan az az içtim sonra her pakete uzandigimda bebeğimi düşündüm iste o an vicdanın rahat etmiyor zamanla bırakıyorsun suan ben 7 aydır içmiyor gel birde bana sor ama bebeğimiz icin en doğrusu içmemek😊
Nesraa_ Haticemustafa7 bende aynıyım eşim içtikçe acı çekiyorum agresif birine dönüştüm iyice ama günde yarım en fazla 1 tane içiyorum başka türlü başa çıkamıyorum 🤦
Hatice2780 Haticemustafa7 ben doktora sordum haftada 1 veya 2 sorun olmaz ama sürekli içerseniz bebekte gelişim geriliği olur dedi bende binde bir içiyorum
Haticemustafa7 Aysera Bende vicdan azabından ölüyorum çok sinirli oluyorum umarım bırakabilirim azminize hayranım 😊
Aysera Haticemustafa7 Bu kadar sabırlı olabilcegimi düşünmüyordum sinirli olduğum an karnıma dokunuyorum yani aslında psikolojik bir durum beynim benim değilde ben beynimi yonetiyorum emin ol benden daha azimlisindir yeter ki iste hic.yokmus gibi bebeğini hisset canim söz konus bebisler ben seni çok iyi anlıyorum hele kahvenin yanında muhteşem bir takım oluyor ama işte sabir azim ve her zaman ben yaparım de beynin seni değil sen beynini yönet😊👼
Deletedmom15262 Her bir fırt ile çekilen duman dan bebek etkilenir, 🤷🏼♀️herkesin bebek gelişimi ve vucut yapısı bir değil başkasına olmayan sizinkine sıkıntı verebilir. riske atmayın kuruyemiş yiyin meyve yiyin 🌸
dilarabltc Benimde hamileliğimin 3.haftası bırakamıyorum lanet şeyi çok üzülüyorum sürekli niyetleniyorum ama olmuyor 😔
Haticemustafa7 dilarabltc Ben her gün içmiyorum ama bende çok pişman oluyorum umarım zararı olmaz bebişlerimize 😔
dilarabltc Umarım canım metafor yapmayı planliyorum canim istedikce agzima koyucam sigari ama yakmicam bir de boyle deniyelim
Yldrmerve 25 haftalığım ilk günden bugüne hala içiyorum hele ilk 3 ay mide Bulantım falan yoktu baya içtim azaltamadım bile sonra bulantılarım başladı azalttım midem almıyordu şimdi az da olsa içiyorum tamamen bırakmış sayılmam ama sonra çok pişman oluyorum.