Deletedmom62627 Deletedmom15262 gelmezse sabah bi post açar haber veririm 🤣 hadi inşallah ya suyumun gelmesi çok iyi olacak
Busrakzlkc Deletedmom62627 valla rahim ağzını bulup suyunu açman zor 😅😅😅 elini soktugunda direk gelse 10 kere doğurmuştun 😅😅😅
SEVGIMSEN Deletedmom62627 qardewlerimiz o dilde sormadim yeni kizmarim ban sana hayir benim uykum yok
Busrakzlkc SEVGIMSEN 6 haftada daha ne çatlaması erken sanki. Ben 33 oldum bende daha yok 😅 vazelin iyi gelir
Esmnr Deletedmom62627 doğumdan önceki gün anne sanki hiç hamile değilmiş gibi hissedermiş. bi rahatlama enerji gelirmiş. Eskiler öyle derler. İnşallah sende artık rahatlarsın sağlıkla yavruna kavuşursun 🤲🏻
wiss123 Deletedmom62627 kız sen nezle öksürük var demiştin dün elleme çocuk dursun içerde😄 ben gün sayiyorum ki bitmesin diye az daha toplanayim diye sen hemen bitsin istiyosun elleme çocuğu az daha dursun
Bebiscann Deletedmom62627 vıyyyy anam içine hiss geldiyse tamamdır inşallah doğar Allahım sağlıkla doğursun bu karı🤣🤣