38+0 dayım. Bugün kontrolde doktorum bebeğimin kanala girmediğini hala yukarıda olduğunu söyledi. sancım da yok.Normal doğum istiyorum ama haftaya kadar kanala girmezse sezeryan ile alacağım. Kanala girerse 1 hafta bekleriz sancıyı. 40 dolduğunda sancın yine olmazsa suni sancı ile normal doğum yaparız dedi. Bebeğim tüp bebek bu arada. Kanala girmesi için yapabileceğim ne var?