MinikMucizeninAnnesi Irmak23 9.haftada başladık. Ayda bir devamlı çağırıldım kan ve idrar testlerim yapıldı. Tetanoz aşım yapıldı
Ank-16 Irmak23 beni hiç çağırmadılar şimdiye kadar. Arada tahlile gittiğimde kilo ve tansiyon ölçümü yapıyorlar sağ olsunlar çok ilgililer🙃
Irmak23 MinikMucizeninAnnesi 33 haftalık oldum acaba şimdi hangi testleri yaptırmalıyım sağlık ocağında
Ksksksk7372 MinikMucizeninAnnesi kaçıncı haftada aşınızı oldunuz bana 6 Ocak’ta gel dedi aşını yapalım dedi o zamanda 16 haftalık olcam
turkcanneslihan1234 MinikMucizeninAnnesi beni gebertirler herhalde daha kayıt olmaya olmaya gitmedim 14 haftalıgım
MinikMucizeninAnnesi Irmak23 siz gittiğinizde zaten sağlık ocağındaki doktora izlem için geldiğinizi söylediğinizde gerekli testleri yapıyor kan ve idrar bakıyorlar özellikle belirtmenize gerek yok ki
Ank-16 Irmak23 özelde takipli olduğum doktorum istiyor, açlık tokluk şeker ölçümü, genel kan sayımı, bir de enfeksiyon var mı diye idrar tahlili. En son ekim ayında istemişti, bayadır istemedi.
Nazorl Irmak23 sağlık ocağında gebe izleme kaydınızı yaptırıp çizelge isteyin çizelgeye göre kendiniz takibini yaparak gidin emin olun en iyisi o ve yeni gebeyseniz mutlaka tam kan sayımı ve idrar testi yaptırın ve sonuçları kadın doğum doktorunuzla paylaşın ☺️
mekutlu12 Irmak23 genelde 1-1,5 ayda bir tarih veriyo söylediği tarihte gidiyorum kaçıncı haftalar olduğu çok önemli değil sanırım
Ozge2204 Irmak23 bana 20. Haftaya kadar bizle bi alakan yok dediler sadece tetanoz aşısı için arayacağız dendi beklemedeyim 🙄
Lulikli Irmak23 ben hamileliğimden beri 4 kere gittim canım. 2si tetanoz içindi. En son 26. Haftamda gittim kalp atışları da dinlendi. Bidahaki 30. Haftamda. Yapılması gerekenleri kendileri yapıyorlar senin bir şey istemene gerek kalmıyor
Esras88 Irmak23 en son 28 de gittim çağırmışlardı öncesinde tetanoz için gittim 2 defa ilkini 12. Haftada gittim 20. Haftada kan idrar bakıldı aşı yapıldı 24 de tekrar aşı oldum 28 de kan bakıldı 32 de son kez çağırcam dedi şuan 30 haftalığım bekliyorum 🥰
Ank-16 Irmak23 hızlı olan nasıl oluyor ki ben hiç bilmiyorum, normal tahlil bu, birkaç kere de kültür verdim ama onu sağlık ocağı yapmadı.