Lk34_ Normalde hergin karnimin uzerinde hissederken simdi tam kasik bölgemde hissediyorum sizce normal mi hastajaneye gideyimmi
oguzweannesi Lk34_ kaç haftalık bazen benimde bir yukarda bir aşağıda oluyo yeri geniş olduğu için sürekli pozisyon ve yer degisiyolar korkma gerek yok dün mideme yakın olan bebiş bugün kasıklarımda geziyor
papatya-123 Lk34_ Benimde kasıklarıma baskı oluyor bazen de doğum yapılacağında popoda hissediliyor büyük tuvaletim var gibi oldu diyorlar hep? 33+4
papatya-123 Lk34_ Siz acaba yalancı kasılma falan hissetmiş olabilir misiniz? Sertleşiyor kasıklar iyice? Sık idrara çıkmak zaten hamileliğin kaçınılmaz sonucu belki üşütmüşsünüzdür? Bebeğinizin hareketlerini hissetmeye başladınız mı? Eğer hareketliyse bir kanama vs yoksa normal bir durum gibi
papatya-123 Lk34_ Daha çok küçükler o haftalarda nasıl anladınız aşağı indiğini 🥰 yarım kg bile değiller
oguzweannesi Lk34_ o haftalarda hep aşağıdaydı benim 25 ten sonra çıktı göbek deliginin oraya bazen yine kasıklarıma iniyo doktor normal olduğunu söyledi kasık bölgesi daha geniş olduğu orda duruyordur dedi . Kimisinin doğuma kadar devam ediyor bu bir sorun problem değil endişe etme
Aysegulaman02 Lk34_ ben de bugün aşağı baskı yapıyor dşye doktora göründüm 24. Haftadayım baktık ultrasonda hiçbir sorun yok doktor çok normal dedi sürekli yer değiştiriyor çünkü
Lk34_ papatya-123 papatya-123 ben her gun işten gelip uzandığımda karnima dokununca henen dönüyordu hissediyirdum bugün sık sik idrara çıkmaya başladım aksam ve kasık bolgemde kıpırtı hissettim
papatya-123 Lk34_ Olması gereken şeyleri hissediyorsunuz 😇 Zaten dolanıp duruyorlar kasık ilk başta geliştikleri yer, daha üste iyice çıkıp çoook sonra aşağı inecekler. İlerleyen zamanlarda kasık mide idrar kesesi kaburga falan bırakmıyorlar 🤣
mekutlu12 Lk34_ bende çoğu zaman kasıkta hissediyodum ayakları tam oraya denk geliyormuş 32. Haftada döndü o zamana kadar ayakları kasığımdaydı. Şimdi de bazen aşağıda bazen yukarıda hissediyorum