Boncugummmm Bzim bel agrımız sıklaşmaya başladı birde hep bir tafamıma toplanıyor yamulyor resmen karnım. geriyor gbi yapıyor
alpereninannesiii Boncugummmm 24+1 şu anlık iyiyiz bazen kalbim sıkışıyor nefes alıp vermekte güçlük çekiyorum ara ara
Durucelikel Boncugummmm benimde bel ağrım ve boyun ağrım başladı karnim baya geriliyor oda deri agrisi oluyor
Minigin_annesi0 Ben henüz 20+2 yim ama hareket hissetmedim. Siz ne zaman hissettiniz? Böyle gece yatınca bir anlık bişey oluyo ama bağırsaklarımdan geliyoda olabilir
Boncugummmm Minigin_annesi0 bn 18 haftalkken damar seyirme si gbi hissettm canım sonra sonra iyce bellı etmey başladı kendısini
Durucelikel Minigin_annesi0 bende 22 haftaligim sürekli hissediyorum geceleri daha cok gündüzleri de uzaninca daha net hissediyorum bide 2. Hamilelik benim ondan erken hissetim
alpereninannesiii Minigin_annesi0 hiç korkma bende 22. Haftamda hissettim 23 te net bir şekilde hissettim ilk gebeliğim, doktorunla da konuş benim doktorum 24 25 haftaya kadar korkma demişti
Boncugummmm alpereninannesiii toplanma faln olmuyor demi canım sende bu normal mi acaba bnm ilk gebelgimm acemyım
FDM220 Durucelikel benimde 2.hamileliğim bacaklarıma gece uyurken ikisine birden kramp giriyor bol su içmeme rağmen 24+2 bu arada
Boncugummmm Durucelikel anladm canım seninde normaldir inşllah 2. Gebeliginmiş bir tarafa toplanması normal mi kabul edılıyor acba
Boncugummmm alpereninannesiii Hım maşllah canım bni endişelendirdi bu bıraz kayıplarmda var dha önce😐haftaya muaynemz var hersey yolundadır inşllah
alpereninannesiii Boncugummmm inşallah, doktorunla konuş ama ben burada ki bazı yorumlarda okumuştum korkulacak bir şey olmadığı yazıyordu içini ferah tut inşallah bir şey çıkmaz 😊🤲