Melihadur Oznur124 yenidoğan zıbın tulum 5li takımlardan 3-4 tane al gerisini 1-3 ay al çok çabuk büyüyorlar
Busra2013 Oznur124 benımde 81 gun var ax cok elbıse aldım daha bırsz daha alırım ama cok almak ıstemıom cabuk buyuyo dıolar oda kurmıcm dogumdan sonra tasıncz bende bu hafta komtrolden sonra besık ve dolap alcm kuvet pısık kremı bıberon emzık vs alcm