Edaa18 Kizlar henùz bir belirtim yok sadece kasilmalar oluyor ara ara doktor cumartesi gel dedi sizce dogururmuyum suyum falan gelmedi ayni durumda olanlar varmi normal dogum bekliyorum 😍😊👶🏼
ArelinAnnesi01 Edaa18 Rabbim bi sesle kurtarsın şimdiden 😊 içimden bi ses bende bu haftalarda doğuracam diye geçiyor hayırlısı bakalım 🤭
Yusufhalime Edaa18 10 dakika sonra 39+2 olacağım bende en son geçen hafta cuma gittim 2 cm aciklik vardı 3.gebeligim birde ama hala gelen giden yok nisanimda gelmedi çarşamba günü 40 haftam doluyor hala gelmezse gidicem doktora bakalım inşallah bugün yarın gelir kendisi beyefendi hayirlisiyla
Duygu8990 Edaa18 ben de 39+5im, bekliyorum cumartesi kontrolüm var, çarşamba nst ye girmiştim 20 dk da 3 tane hafif sancı çıktı ne bir ağrı var ne de bir belirti, sanki hiç doğmayacak gibi insan sabırsızlanıyor :)
Edaa18 Yusufhalime hayirlisi ile kavusursunuz insallah Benim ilk gebeligim bekliyoruz suan bir belirti yok cumartesi kontrolum var☺️
Emirinannesi73 Edaa18 bende 39 +4 haftamdayım ne bir sancı ne bir nişan ne bir ağrı hiçbir belirtim yok beklemedeyim ben de ama sanki hep böyle hamile olacakmışım gibi geliyor 😊