Merhabayenianne Kızlar merhaba bugün şeker yüklemesi yaptırdım açlık 90 çıktı 1 saatte200 çıktı 2 saatte 140 çıktı diyetisyen önerdi bende haftaya başlayacağım acaba sizler nasıl gidiyor gebelik şekeri nelere dikkat ediyoesunuz sıkkntı yaşadınız mı? Güzel annişler
Ayaz_Aybars_mom Merhabayenianne 27.6 da yaptırdım bna kepek ekmeği domates salata peynir süt yumurta kahvaltim buydu bir hafta boyunca cihazla ölçüm yaptım yokluk hep 130 140 çıkıyordu diyetisyene sordum sonradan domates ve ekmekte şeker özellikle domateste yüksekmis onları yeme ekmek hiç yeme hatta bol bol su iç umarım işe yarar bnde çok korKuyorum
Elifimm1 Merhabayenianne bunu yaptırmak gereklı mı ılk hamılelıgımde yaptırmadım bunda da yaptırmayı düşünmüyorum şeker bebege zarar verır mı kı ?
Merhabayenianne Cansuada24 tamda 26+6 da yağtırdım canım çok geç kalmamak için 27 sonlara doğru bırakmak istemedim
Cansuada24 Merhabayenianne yaa benimde yarına randevum var ozman doktorumdan istim yüklemeyi cok tesekkür ederim kuzum 🙏
Merhabayenianne Elifimm1 bence gerekli eğer aile geçmişimde şeker yoksa tamam belki ama brnşm aile geçmişim her iki taraftada vae o yüzden bence gerekli diye düşünüyorum
Ayse0771 Merhabayenianne ben 25. Haftadan bu yana yapıyorum. Tokluk 165 çıkmıştı bende de. Diyetisyene uyun. Zor ama el mahkum :)