FerdaElmaBilen doğumdan sonra doğum raporunu sgk ya eşiniz gidip basvuruyo sut parası bankaya yatiyo da hangi banka hatrlayamdm 🙄 doğum parası için başvurmaya gerek yok zaten otomatik olarak ptt ye yatar msj gelir sizede kimliginizle gidip cekersiniz