Merve123yak Öneririm. Dediğim gibi herkesin acı eşiği farklı. Devlette doğurdum çatı muayenesi önceden yapmıyorlar fakat doğum zamanı açıklık için kontrol ediyorlar. Psikolojik olarak kendini kasmazsan sanırım rahatsın. Ikinci gebeliğim. Devlette dogurcam inşaallah zaten devlet bir sıkıntı olmadigi müddetçe sezaryen yapmıyor. Normal doğum sonrası için sezaryene göre daha iyi çünkü ben Allah a şükür ayağa hemen kalktım. Ağrın illaki oluyor ama 10-15 güne tamamen iyileşiyor inşaallah güzelce bakımını yaparsan tabi. Doktorun merhameti olunca sana iyi davranırsa kasmazsan kendini acımaz diye düşünüyorum. İlla biraz zor oluyor o kadar olur senden bir insan doğuyor 🤗 Sana tavsiyem normal doğum düşünürsen eğer bir sağlık sorunun olmazsa son ana kadar evinde dur. Evinde sancıyı çek yani. Hem böylelikle sürekli kontrol etmelerinden kurtulmuş olursun 🌸 Doğumun inşaallah çok kolay olur ben çok endişe ediyordum. Hatta eşime dedim özele gidelim sezaryen olayım o müsaade etmedi bana ama beni düşündüğünden iyi ki de etmemiş. Sezaryen olan insan hemen toparlanması güç çünkü. Ben doğumdan 5 gün sonra evime döndüm Allah a şükür. Yine senin tercihin ama adı üstünde sezaryen ameliyat. Eğer bir problemin olmazsa normal doğumu tercih et derim daha sağlıklı. Zorluğu olur elbet bunu da bil tabiki ama Rabbim kadını doğuma uygun şekilde yaratmış. Yaratılışımızda bu mükemmellik var yani. Söyle düşünüp kendini de cesaretlendirebilirsin. Normal doğuran doğuruyor da ben neden yapamayayım. 🤭
Allah u teala yardımcın olsun. Hangi doğum şeklini seçersen seç inşaallah çok kolay olur öncesi de sonrası da 🌸