deletedmom87894 ben 33+1 im sürekli şekerli yiyorum hatta şekerli değil yani mesela şerbetli şeyleri değilde çikolatalı şeylere bayılıyorum paket paket bi oturuşta yiyebilirim şekerim çıkmadı ama doktorum dikkat etmem soyledi suyum fazla ama dikkatte edemiyorum çok canım istiyor yemeden uyuyamıyorum hani insan açlıktan uyuyamaz ya bende o tatlıyı yemeden uyuyamıyorum