meltemabras aynam psikolojiktir biraz o ya en iyisi bolca kaset test depolayın eve iyice zam gelmeden 😀 bir iki tane de erken gebelik testi alın onlar pahalı. Birden fazla belirti olursa acımayıp erken testi yaparsınız 😀
aynam meltemabras aynen depo yapıp sürekli test yapcam bu gidişle 😂😂 ama testte de negatif görmek çok yoruyor insanı sırf o yüzden test yapasım gelmiyor 😪
meltemabras aynam belirli periyotlarla yapın ben 10 mayısta kan verdim değer 3 çıktı çok moralim bozuldu 9 gün sonra işte kart çift çizgi çıkınca kan verdim 1203 olmuş
meltemabras aynam ilk kan sonucumda kaset test yapmadım direkt kan verdim doktor baktı sonuca gebelik yok dedi 😀
Mucizebeklerkennn baby74 14 günde belli olmaz canım. Anca yumurtlama dönemine girmissindir. Ondan olur
meltemabras aynam evet benim hep 1.20 çıkardı o yüzden umutlanmıştım ama doktor öyle deyince ihtimal bile vermedim sonra işte kaşıntıdan sonra test yaptım hemen
meltemabras aynam çok şükür 🙏 benim adetim düzensiz biraz da o yüzden ilaç almadım ama 3 hafta oruç tutmuşum iyi ki bir şey olmadı ona şükrediyorum
aynam meltemabras çok şükür oruçla bişey olmuyor ya çok tanıdığım hamile olduğunu bilerek oruç tutuyor hatta bi arkadaşım 8 aylıkken tutmuştu son aylarda daha da zor
Cilek_16 baby74 canım Tarot falı baktım kartlar dalga mı geçiyon bacım ben yoktum nerden bilieyim dedi 😂😂