baby74 inşallah hanilerinizdir ama yaşadığım bi olayı anlatmak isterim belki faydası olur, 2 aydır korunmuyoruz ve bizde hayırlısı ile bebek istiyoruz, geçen ay yani ilk korunması ilişkimden 1 hafta sonra felan aşırı kasık ağrısı ve çok fazla gaz sıkışmam vardı bende bir an hamilemiyim diye düşündüm, 3 gün boyunca yürüdükçe bile hissettiğim kasık ağrım bel ağrım ve gaz sıkışmam vardı ondan sonra yavaş yavaş azıldı ve hiç geçmedi sonra akıntımın rengi yeşile döndü, büyük bi ihtimal vajinal enfeksiyon geçirdim ama benim için çok kötüydü, şuan adet olmama 2 gün var ve yumurtlamadan hemen sonra göğüs hassasiyetim başladı ama hiç hamile kalıcağımı sanmıyorum pek umudum yok enfeksiyon bu kadar kolay geçmez diye düşünüyorum. Umarım sizin enfeksiyon belirtisi değildir ve en kısa sürede hamile kalırsınız